WINVARA

Raamatupidamisbüroo


Raamatupidamisteenust pakkuv ettevõte WinVara on loodud 2003.aastal. Oma tegevusaastate jooksul oleme pakkunud teenuseid nii suurtele kui ka väikestele, noortele ja vanadele, kodumaistele ja välismaistele ettevõtetele. Oleme paindlikud ning arvestame iga kliendi eripära ja soove.

Omame asjaajamiskogemust Baltiriikide, Venemaa, Põhjamaade, Ameerika Ühendriikide ning erinevate Euroopa riikidega.

Raamatupidamisteenuse sisseostmise eeliseks on see, et teil on võimalik vähendada oma ettevõtte raamatupidamisega seotud üldhalduskulusid - raamatupidaja palk, igakuised bürookaubad ja sidekulud, oma raamatupidamistarkvara olemasolu jpm. Alles alustavate firmade puhul on raamatupidamisteenuse ostmine otstarbekas, sest ettevõtte struktuuri muutumisega on lihtsam oma raamatupidamiskulutused töömahuga vastavusse viia.

Raamatupidamisteenuse sisseostmisel on teil võimalik pühenduda maksimaalselt oma põhitööle ning säästa oma aega ja raha.

Meeldivat koostööd soovides,
OÜ WinVara EU Meeskond

Baasteenused


Meie pakutavate baasteenuste hulka kuuluvad:

  1. Raamatupidamine vastavalt Eesti Vabariigi seadustele ja heale raamatupidamistavale
  2. Algdokumentide kontroll ja vajalikesse andmikesse kandmine (päevaraamat, pearaamat)
  3. Põhivahendite arvestus
  4. Palgaarvestus kuni 3 töötajat
  5. Ostu- ja müügireskontro
  6. Arveldused aruandvate isikutega
  7. Käibemaksuarvestuse koostamine ja esitamine läbi e-maksuameti
  8. Maksuaruandluse koostamine ja esitamine läbi e-maksuameti

Mis on algdokumendid

Lisateenused


Mõningad meie poolt pakutavad lisateenused:

  • Maksudeklaratsioonide koostamine ja esitamine Maksuametile
  • Maksudeklaratsiooniga koos esitatud lisad
  • Statistikaaruande koostamine ja esitamine
  • Kuluaruande koostamine
  • Komandeeringuaruande koostamine
  • Vajadusel muude raamatupidamisaruannete koostamine
  • Kiirtöö (bilanss, kasumiaruanne, muud aruanded)
  • Kontoplaani koostamine (ühekordne)
  • Raamatupidamise sise-eeskirjade koostamine (ühekordne)
  • Raamatupidamis- ja maksukonsultatsioonid
  • Raamatupidamise korrastamine ja taastamine
  • Eelnevate perioodide raamatupidamise kontroll
  • Aastaaruande koostamine
  • Käibemaksukohuslaseks registreerimise konsult.
  • Auditeerimine

Hinnad


Baashind kujuneb kannete arvu alusel. Kannete arvu moodustavad algdokumendid. 1 algdokument nt. ostuarve = 1 kanne, erandiks on pangakonto väljavõte, mille iga rida = 1 kanne.

Teenuse hinna kujundamisel lähtume reeglina arvestusperioodi kannete arvust, kuid kliendi soovi korral on võimalik kokku leppida ka ühtses kuutasus, mis fikseeritakse pärast kolme esimese kuu pearaamatu koostamist.

Küsi pakkumist

Kalkulaator


{{calc}}